Δεν είναι τρελοί οι δίδυμοι!-Βιβλίο

2015-09-10_183130

   Οι αδερφοί Φουσκάλες είναι δίδυμοι. Δεν μπορείς να τους ξεχωρίσεις, μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό. Στο σχολείο πηγαίνουν σε διαφορετικά τμήματα.

   Οι δίδυμοι Φουσκάλες συμπληρώνουν θαυμάσια ο ένας τον άλλο. Ο Ντε λατρεύει τη Γυμναστική και τα Μαθηματικά. Ο Μπε προτιμάει τα Γαλλικά και τη Γεωγραφία. Όταν έρχεται η ώρα για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής ή των Μαθηματικών για τον Μπε και των Γαλλικών ή της Γεωγραφίας για τον Ντε, οι δίδυμοι απλώς αλλάζουν τμήμα. Είναι το ίδιο απλό σαν να λες καλημέρα.

2015-09-10_183517   Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για το διάλειμμα, ο Μπε και ο Ντε τρέχουν στις τουαλέτες. Γρήγορα γρήγορα γδύνονται και φοράνε ο ένας τα ρούχα του άλλου. Αυτή είναι η συνηθισμένη τους μέθοδος. Σε δύο λεπτά και με τρεις κινήσεις ο Μπε γίνεται Ντε. Και ο Ντε είναι τώρα Μπε. Στο τέλος του διαλείμματος, σαν να μη συμβαίνει τίποτα, μπαίνει ο ένας στην τάξη του άλλου.

   Έτσι, οι μεγάλοι βλέπουν τους διδύμους να ενδιαφέρονται και να ασχολούνται με επιτυχία με τον αθλητισμό και να έχουν, παράλληλα, εξαιρετικές επιδόσεις στα μαθήματα. Και οι δυο τους.

   Κολυμπάνε σαν ψάρια, τρέχουν σαν γαζέλες και κάνουν πατινάζ σαν πραγματικοί επαγγελματίες. Και οι δυο τους.

   Πολύ σπάνια κάνουν ορθογραφικά λάθη και ξέρουν μάλιστα να γράφουν την πιο μεγάλη λέξη που υπάρχει μέσα σ΄αυτό το βιβλίο χωρίς το παραμικρό λαθάκι. Και οι δυο τους… Υποδειγματικοί μαθητές! Και πολύ προικισμένοι.

   Κάνουν τους γονείς τους περήφανους. Οι δίδυμοι βέβαια ξέρουν γιατί έχουν πάντα επιτυχίες σε όλα τα μαθήματα. Δεν έχουν σκοπό όμως να βγουν να το διαλαλήσουν σε όλο τον κόσμο.

   Δεν είναι τρελοί οι δίδυμοι!

Μπερτράν Γκοτιέ, Δεν είναι τρελοί οι δίδυμοι!,
μτφρ. Ξένη Τσομπανάκη, εκδ. Καστανιώτη
2015-09-10_183130

Ξεκλειδώνω την ιστορία

1.Σε ποια μαθήματα τα πήγαινε καλύτερα ο καθένας από τους διδύμους;

2.Πώς τα κατάφερναν και είχαν πάντα επιτυχίες σε όλα τα μαθήματα;

3.Γιατί δεν είναι τρελοί οι δίδυμοι;

2015-09-10_183130

2015-09-10_183130

Παίζω με το κείμενο

2015-09-10_183130

2015-09-10_183130

2015-09-10_183130

2015-09-10_183130

2015-09-10_183130

Παρατηρώ και γράφω